Gyakran Ismételt Kérdések

 

Kitölthetem-e a jelentkezési lapot elektronikusan is vagy szükséges, hogy személyes találkozóra kerüljön sor a tanácsadóval?

Tekintettel arra, hogy a MediHelpnek a dokumentumok eredeti példányára is szüksége van, a tanácsadóval történő személyes találkozás kifejezetten ajánlott. Tapasztalatunk szerint az ügyfeleink akkor választják a számukra legmegfelelőbb biztosítást, ha további részletes információval szolgálunk. Ha az ügyfél mégsem tud személyesen találkozni velünk, a dokumentumokat természetesen elküldheti elektronikusan (beszkennelve) is, ha zeután postán beküldi az eredeti jelentkezési lapot is. A jelentkezési laphoz mindig csatolni kell a személyi igazolvány vagy az útlevél másolatát és azzal együtt kel beadni!

Ha nincsen benyújtott biztosítási kérelmem, kaphatok kedvezményt?

A Biztosító nem nyújt árengedményt azért, mert az ügyfél nem nyújt be biztosítási kérelmet. Az áremelkedés minden ügyfélre egyformán érvényes, függetlenül attól, hogy a kötvény biztosította szolgáltatásokat igénybe vették-e.

Mit értünk „értékelés” alatt?

Az értékelés azoknak az egészségügyi kockázatoknak a vizsgálata, amelyeket a biztosító szerződéskötéskor vállal.

Melyik a legjobb kórház egy adott betegség kezelésére?

Ön, illetve orvosa választja ki az Ön számára legmegfelelőbb egészségügyi szolgáltatót.

Kapok értesítést, ha sikertelen a bankkártyám/hitelkártyám közvetlen terhelése?

Igen, ebben az esetben a MediHelp Ügyfélszolgálata felveszi Önnel a kapcsolatot.

Hogyan és mikor alkalmazandó a biztosítási önrész?

Abban az esetben, ha önrészt tartalmazó biztosítást választott, egy biztosítási év során egy alkalommal levonásra kerül az ügyfél által fizetendő személyes hozzájárulás. Például, egy 625 euró összegű önrészre kötött szerződés esetében a Generali csak a 625 euró felett felmerült egészségügyi költségeket fedezi.

Kifizeti a biztosító a kezelés költségeit, ha nem az ajánlott kórházat választom, vagy ha nem értesítem a biztosítót arról, hogy orvoshoz kellett fordulnom?

A választott szolgáltatótól függetlenül kifizetjük az igénybe vett szolgáltatást, ha a megkötött szerződés fedezi a kezelés költségeit. A biztosító nem korlátozza a kezeléseket egyetlen szolgáltatóra, az ügyfél pedig szabadon választhat klinikát vagy kórházat a szükséges gyógykezeléshez.

 

Mennyit fogok fizetni 20 év múlva?

Nem áll módunkban pontos összegekkel szolgálni, mivel ez az egészségügyi inflációs indexben bekövetkezett változásoktól függ. Fontos azonban tisztában lenni azzal a ténnyel, hogy a biztosítótársaságok éves gyakorisággal emelik a díjakat.

Miért növekszik a biztosítási díj évente?

Főként az új technológia és az új típusú terápiák költségeinek az emelkedése miatt.

 

Részletek hamarosan